ІДІЛ ЯК ГІБРИДНА МЕРЕЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ: ІСТОРІЯ, ІДЕОЛОГІЯ Й ІНФОРМАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

  О. А. Сирінська

Анотація

Сьогодні терористичні організації використовують Інтернет та соціальні мережі для створення ефектів, які б вони хотіли досягти онлайн. У цій статті проаналізовано діяльність ІДІЛ (“Ісламська держава”, ISIS, ISIL, Daesh) як терористичної мережної організації. Представлені історія, ідеологія, адміністративна організація та інформаційні потужності ІДІЛ. У публікації розглянуто, яким чином ІДІЛ використовує медіа в якості підтримки своєї збройної активності в Сирії та Іраку. Ця діяльність включає збір інформації, вибір цілей, пропаганду, рекрутинг та фандрайзинг. ІДІЛ ефективно використовує децентралізовану модель пропаганди через соціальні медіа-платформи, продукуючи інтенсивний і швидко змінюваний потік інформації по всій мережі Інтернет. Цільова аудиторія ІДІЛ є глобальною і не обмежується арабомовними користувачами з джихадистськими поглядами. Фактично, вона включає кожного, хто має доступ до Інтернет. У цій статті досліджується ідеологія та основний наратив організації ІДІЛ.

Як цитувати

Сирінська, О. А. (2015). ІДІЛ ЯК ГІБРИДНА МЕРЕЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ: ІСТОРІЯ, ІДЕОЛОГІЯ Й ІНФОРМАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ. Сходознавство, (70), 114-133. https://doi.org/10.15407/skhodoznavstvo2015.70.114
Переглядів статті: 166 | Завантажень PDF: 81

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Ключові слова
Посилання